Monday, November 13, 2006

生日快乐

MichelleHappy Birthday Wilson!=>

小天生日快乐哦!你012的号码还有用吗?

FunnyHappy Birthday to you and many happy returns of the day.

Joey83Dear Wilson,Wishing you a day that brings time to relax,moments to remamber and a heart full of happy feelings. Have a lovely Birthday.

歪歪申申,生日快乐,愿你心想事成,身体健康,甜甜蜜蜜。

拉拉 阿德,愿你身体健康,幸福快乐的,祝福祝福!

Jet老威,又长一岁罗...要快点好好做人罗...不要再让父母操心了,哈哈!

以上是昨天收到来自LL朋友的手机短讯生日祝福,加上之前Jenifer和之后ahbelle跟觉心在我家的留言祝福,滴的来电....大致上都到得七七八八了,就差我最疼的didi一个没给我任何生日祝福....等啊等的,终于在 last minute 等到didi call 我喇~这小子鬼主意多多,说是不要和别人争第一,要最后一个才显得特别喔,真拿他没辄,哈哈~原来didi早就在他家做了一张生日卡片送给我喇,真漂亮...我很喜欢呢didi,谢谢罗~



宝贝陪我过了一个我最开心也最难过的生日。她体贴的送了一枚手表给我,很精致很漂亮~


Adidas 100286102

"Adidas Referee Pro - Digital quartz movement, Sports training watch, 7 modes of operation ( see booklet), 12/24 hour display format, Auto calendar, Dual time, Referee pro, 100 lap memory with maximum o……
  • Watch Brand Adidas
  • Gender Men
  • Full Description "Digital quartz movement, Sports training watch, 7 modes of operation ( see booklet), 12/24 hour display format, Auto calendar, Dual time, Referee pro, 100 lap memory with maximum of 100 runs. Lap/split time, Interval training up to 30 timers, Countdown timer with count down stop, count down repeat and count down up optional, 2 daily alarms, Electro-luminescent backlight, Optional night mode, Silver-tone polyurethane selector buttons, Polished stainless steel bezel, Stainless steel caseback, 100 meters/330 feet water resistant"
  • Case Width in cm 5
  • Band Color "Black polyurethane strap with red Adidas logo, stripes and a stainless steel buckle"
  • Case Color "transparent polyurethane case, Digital dial with a white face liner"
  • Face Height in cm 3.1
  • UPC 100286102
这手表很多功能,一定很贵了。我真的很喜欢很喜欢,谢谢妳,我的宝贝~谢谢妳一直陪着我,谢谢妳一直以来对我的照顾,谢谢妳爱我~没有了妳,我什么也不是。记得我爱妳,只要妳需要我,无论何时何地,我都会在!

我永远都会爱妳的,我的宝贝~

1 句噼里啪啦:

Anonymous said...

老威 我其實也有用手機短訊你 你換號碼了嗎 有很多八的

Post a Comment

我府文章能吐润 谁家笔墨见生香

Related Posts with Thumbnails